Gerbkmalittle Як обирали претендентів на Кришталевого Сковороду?
Created: 23 Jun 2008 at 04:39 , updated: 24 Jun 2008 at 09:13

Церемонія нагородження "Кришталевий Сковорода" проводиться вперше і багато речей, а саме обрання номінантів на конкурс потребували серйозної підготовки та обдумування,
так само як прийняття рішення стосовно того, хто має обирати переможців.

Напевно, найпростіше і водночас, найскладніше було обрати номінантів-викладачів. Звичайно, улюбленість того чи іншого викладача залежить в основному від суб'єктивних факторів-- як у якого студента склались стосунки з викладачем, хоча, безумовно, завжди серед викладачів існують "любимчики" та "антигерої". Відтак, абстрагуючись, від суб'єктивних факторів, довелось шукати певні об'єктивні показники. Єдиним можливим виходом із ситуації стали результати соціологічного опитування, що проводиться в кінці кожного курсу.
І хоча у багатьох студентів ставлення до нього негативне, і вони заповнюють ці анкети не з усвідомленням цього реальної можливої сили цього інструменту, втім. ці результати показують загальні тенденції. Проводити
додаткові соціологічні опитування чи голосування серед студентів неможливо, оскільки потрібно робити вибірку, бо всіх не опитаєш, але вибірка не дає загальної картинки, бо скільки людей -- стільки і думок. Був варіант обрання через старост, але це теж надзвичайно суб'єктивна штука. Тож, крім цього соціологічного опитування не було іншого інструмента. В наступному році ми плануємо спільно з кафедрою соціології подумати над модернізацією цієї системи, і віримо, що Кришталевий Сковорода, стане фактором підвищення усвідомлення відповідальності у
заповненні цих анкет, оскільки вони можуть бути реальним інструментом, який впливатиме на якість навчання. На основі поданих даних були обрані викладачі з найвищим рейтинго і до обрання враховувавлос, ще поняття різних кафедр, тобто для більшості факультетів брались викладачі з різних кафедр, щоб показати різноманіття спеціальностей і забезпечети максимальне представлення.
Також враховувалась кількість прочитаних курсів. Так, зокрема, за однакових балів, пріоритет надавався тому з викладачів, хто читає більше курсів.Тож, віримо, що наступного року, до соціологічного опитування студенти ставитимуться відповідальніше, хоча і зараз воно показує загальну тенденцію.

Обрання спортсмена та спортсменки року. Враховувалась перемога на змаганнях найвищого рівня. Хто отримає нагороду лишається в інтризі, але це будуть люди достойні цього,які показали себе гарними спортсменами на найвищому рівні.

Блок студорганізацій. Яким чином вибирались номінанти. Стосовно обрання номінантів для номінації студорганізації року, то тут була постанова СК стосовно обрання кращих студорганізацій для спрощення процедури голосування, хоча у список не була включена організація Радіо К:)ВІТ. Деталі стосовно особливостей цього голосування прошу прочитати у моєму коменті RE: Цитата з Постанови за адресою http://thepathos.org/blog_posts/show/264 . Там -- все детально описано. Скажу лиш, що переважна більшість студорганізацій згодна з цим рішенням, тільки виступила за те, щоб ще номінувати К:)ВІТ, але враховуючи обставини, що склались це вже не можливо і ми визнали свою помилку. Втім, кожна із 3-ох номінантів достойна нагороди і ці організації є кращими об'єктивно.
Результати голосування цієї номінації вирішуються не на thePathos.org, а експертною комісією, до складу якої входять лідери чи представники студорганізацій, 2 члени СК та Декан з роботи зі студентами, оскільки саме ці люди є максимально компетентними у якості роботи один одного і знаходяться в одному інформаційному полі.

Дебют року: в цій номінації визначити претендентів не було проблемою -- нових організацій можна було перелічити на пальцях і ми це зробили фактично у цій номінації. 192, S.v.i.Z., Могилянська Ініціатива, Sound Union, Кожна з цих команд привнесла щось нове у могилянську спільноту і не побоялась почати працювати з нуля. За що їм повага, а хто кращий вирішуватиме Патос.
У номінації ЗМІ року ми обрали найголовніших претендентів -- 192, Могилянський Вісник та Віват Академія та Оффтоп...Радіо К:)ВІТ також не було включено, але через відмову брати участь конкурсі ми не змогли це зробити постфактум.Кращих обирає Патос.

Блок дозвілля. День Факультету -- номінувались всі Дні Факультетів. Голосування в ньому вирішили не робити на Патосі, оскільки воно б звелось до того, хто на якому з Днів факультетів був татой, хто на якому з факультетів вчився. Відтак, вирішили зібрати експертну комісію у складі людей, що були безпосередньо задіяні у Могилянському дозвіллі та лідерів оргкомітетів Днів Факультетів.
Тож, до складу комісії входили: лідери оргкомітетів Днів Факульетів, 3 представники СК (Голова СК, Заступник з дозвілля, Заступник з інформаційної політики), містер та міс КМА, ведучий КВК НаУКМА,представники КВІТ, СМІТ та СВІЗ -- організатори дискотек після концертів, Декан з роботи зі студентами. Під час зустрічі відбулась коротка презентація від лідера кожного Дня факультету і після цього відбулось голосування. Кожен з учасників голосування отримав анкету, де був відсутній для вибору факультет, на якому він навчається.

Вечірка року. Номінанти обирались за таким принципом 3 найголовніші студорганізації з організації вечірок -- КВІТ, СМІТ, СВІЗ презентували кращі свої вечірки. По одній. + Вечірка "Бантик", яка пройшла на досить високому рівні серед вечірок НаУКМА і лише для могилянців, цим ми хочемо показати, що вечірки не обов'язково організовують організації, а можуть окремі люди.

Кораблик року. Наш "корпоративний" стиль відпочинку представлений найбільшими вечірками. Від СМІТ пропонуємо 1 кораблик за їхнім вибором, щоб не було внутрішньої конкуренції + 2 якісних кораблика від інших організаторів.

Музичний номер року. Номери, що найбільше запам'ятались. Поспілкувавшись, з організаторами Днів Факультетів побачили загальну картинку. Від ФПрН -- Пірати, від ФІ -- Маріо, від ФСНСТ -- виступ Лавини, яка себе активно проявила в цьому році, від ФГН -- виступ Банди Фаворського + виступ на ФЕН, уян і Чорний з треком "Спорт" (тут намагаюсь бути максимально об єктивним), який був виконаний не декількох концертах, і який встигли спародіювати в Чемпіонаті з КВК, ця пісня стала загальновизнаною. Переможців вирішує Патос.

Творчий колектив року. Тут основні номінанти -- організації, що діють при КМЦ: Ансамбль старовинної музики, Тетральний центр при КМЦ, Хорова капела "Почайна", Художня студія "Антресоль", Sound Union. Бажаючі підтримати Лавину -- запрошуємо проголосувати за музичний номер року, оскільки тут зовсім інший формат. Лавина апріорі мала б більше шансів, бо вона світилась на багатьох заходах, а у номінації "Музичний номер" змагається з усіма на рівних. Ідея номінації "Творчий колектив року"  -- привернути увагу до мистецького життя НаУКМА, а це зовсім інше ніж шоубіз.

Загалом при виборі організатори намагались бути максимально об'єктивними і враховувати різноманінтні точки зору. Поле для вдосконалення ще є і досить суттєве -- але в цьому і полягає розвиток. Втім, впевнені, що більшість номінантів достойні нагороди і ми обрали дійсно достойних претендентів.


33 Comments

Dsc00071-copy
Віталій Прудиус 23 Jun 2008 at 07:46
Неправда
“У номінації ЗМІ року ми обрали найголовніших претендентів—192, Могилянський Вісник та Віват Академія та Оффтоп…Радіо К:)ВІТ також не було включено, але через відмову брати участь конкурсі”

Голосування стартувало в четвер, коли ніхто від участі в конкурсі не відмовлявся! І вже тоді, з самого початку нас, як і Оффтопу, не було у номінантах. Що відповідно і викликало мої і не лише запитання щодо принципу визначення номінантів, на що була отримана груба відповідь з образами. Тож ви і не збирались нас номінувати на ЗМІ. І власне не номінували і голосування почалось без нас у списку ще коли ніхто не знімався і не збирався цього робити. Але це стало однією з причин наших подальших рішень, вже у п’ятницю. Саме в п’ятницю ввечері була наша відмова. А голосування стартувало в четвер. Наголошую
1 +
Dsc00071-copy
Віталій Прудиус 23 Jun 2008 at 07:48
p.s.
“Бантик” – взагалі “могилянська вечірка” дуже умовно, оскільки там головний організатор з Шеви був, а ці чуваки мабуть просто його друзі і підключили сюди піар в межах Могилянки, а не тільки в Шеві.
4 +
Sasha3
Олександр Король 23 Jun 2008 at 08:04
RE: Неправда
Віталь, читай і цитуй до кінця, а не вирізай з контектсту:
“Радіо К:)ВІТ також не було включено, але через відмову брати участь конкурсі
ми не змогли це зробити постфактум”
-1 +
Sasha3
Олександр Король 23 Jun 2008 at 08:44
Коперсатись чи вирішувати?
Віталь, як співорганізатор вважаю важливим, що було визнано 2 помилки:
1) Персональна.
2) Спільна організаторів.
Про них можна почитати – тут
Не бачу сенсу зараз ще копатись в цьому. Краще знаходити вирішення спірних питань, а не коперсатись в них і залишатись на місці. Я розумію, що таке ємоції, сам інколи дію ємоційно (хоча намагаюсь розділяти професійне і особисте), тому те, що ви відмовились номінуватись сприйняв цілком обєктивно. Натомість, ми зрозуміли, що конфлікт не вирішений, ми всі відчуваємо потребу його вирішення. В рамка ситуації, що виникла, ми намагались запропонувати ще один варіант – стати партнером. Так це зовсім інша площина, зовсім інші привілегії та обовязки, але повторююсь це одне з найкращих вирішень, яке нам спало на думку в ситуації, яка скалалась. Як партнер ви отримаєте багато позитивних переваг. Про них говорилось. Це і висвітлення в медіа, банер на дійстві, тощо. Так як подія буде маштабною і у нас буде багато телеканалів, то інформування про радіо К:)ВІТ, на мою думку, цікава пропозиція.
0 +
Dsc00071-copy
Віталій Прудиус 23 Jun 2008 at 09:04
no title
Саша, ну ми ж говорили що публічно це виносити немає сенсу, правда? І ніби вже остаточне рішення вчора висловили. Мені тепер що доведеться тобі відповідати для всіх хоча ти відповідь нашу знаєш?... партнером ми не можемо стати, тому що ми ним не були насправді, не є і не маємо вже такої можливості оскільки радіо на цьому тижні вже пішло на літні канікули, а до цього в нас в ефірі нічьо про цей конкурс не було, тож таке партнерство буде фіктивним.

Ми дуже вдячні за пропозицію. нам дуже радісно, що ми нарешті можемо знайти спільну мову, але вимушені відмовитись тому, що технічно ніякої підтримки зараз надати не можемо. Сподіваємось у майбутньому знову на можливість співпраці…



п.с.
Я все розумію із усім погоджуюсь про те що ти пишеш з приводу помилок і того що не варто в цьому коперсатись, але ж хіба я це починаю? От до чого зараз цей блогпост і нові коменти у сусідній гілці? Навіщо починати маніпулювати фактами і перекручувати хронологію подій, яка була? От я не розумію цього. Ніби вже все вирішили були. А так звичайно я змушений реагувати на це, якщо події перекручуються…
1 +
X_4f48ab76dc
Оксана Щур 23 Jun 2008 at 11:13
оффтоп
мальчікі, поки ви лаєтеся, я тут з подивом виявила, що Оффтоп дописали в голосувалку. це організатори настільки непослідовні?.. : – /
1 +
Buru_on_goverla
Павло Захоженко 23 Jun 2008 at 11:40
RE: оффтоп
Ну ти, Чорний, і непослідовний. Це ти коли заповнював номінантів, забув Оффтоп додати? Тоді ти дооовго виправляв цю помилку. Якщо ж ні, то треба було зі мною порадитись попередньо. Наступного разу будеш радитись, бо я відібрав в тебе адмінські права (на всяк випадок, якщо ще щось в голову стрільне).
4 +
P1060368
Natalya Godunok 23 Jun 2008 at 11:53
дописали...
блін, от я все розумію – особисті конфлікти Гліба та Віталіка, неповна адекватність тих організаторів, хто обирав номінантів, образи та претензії відносно необ”єктивності… але бля, от я шарю, чим робота програмістів (чи просто тих, хто займається технічними питаннями) високооплачувана – через таких от… я не знаю як назвати… які через свої неаргументовані емоції створюють технічні проблеми, змушують робити наперед непродуманих кроків. (!!!я справді нічого проти оффтопу не маю – я говорю загалом!!!). Я, блін, така зла, шо мені слів не вистачає… Блін, Віталік, я була про тебе кращої думки. я відносно цього всього поки-що не можу схарактеризувати твої діїї інакше як “вимахування” (культурно кажучи). Я і справді не розумію твоїх дій. Я не хочу тут писати мемуари і описувати всі рефлексії з приводу того, що тут вже відбувається кілька днів. Але факт є фактом…
Блін, ну подумайте про нас хоч трохи – про Пашу (Ваню, Саню…), яким не в кайф сидіти вирішувати як би то забрати претендентів, як би то додати, як би то змінити, як би то всім догодити. Оксано, а коли видумаєте я вас маю зняти, вирізати відео, щоб все вдало вписалося в монтаж, обдумати як би то мало бути аби все було естетично… Блін, ми ж теж люди – в нас попри те, щоб розбиратися з забаганками усіх є ще й інші справи…
Ще раз хочу звернутися до Віталіка: не плутай особисте з офіційним. Забий на Гліба – не винось всю невдоволеність на загал, оскільки виникла вона на особистому грунті. Це ваші проблеми… і про них не треба всім знати. а поки я не бачу іншої причини в тому всьому, що ти тут пишеш. Ти доводь чи не доводь щось – твої дії очевидні. І мені зараз важко буде змінити свою думку (хіба я не знаю, які ти аргументи будеш наводити…), хоча бачу, що тебе переконати в чомусь теж буде важко. Мені прикро і важко дивитися на все, що відбувається. Ну тим не менше, я сподіваюся, що коли-небуть ти зможеш знайти спільну мову з СК, як не з цьою, то з наступною…
це мабуть все, що я хотіла сказати на загал. якщо є претензії – будь ласка в приват… чи пак на natalya.godunok@gmail.com. Я впевнена, що зі мною ви порозумієтеся…
1 +
X_4f48ab76dc
Оксана Щур 23 Jun 2008 at 12:05
RE: дописали...
Оксано, а коли видумаєте я вас маю зняти, вирізати відео, щоб все вдало вписалося в монтаж, обдумати як би то мало бути аби все було естетично…
можна, будь ласка, пояснити цей пасаж, бо мені вищої філологічної замало, щоб зрозуміти, що саме ми маємо “видумати”?.. :)
ми не просили, щоб нас включили в голосувалку. більше того: ми майже не обурювалися з приводу того, що нас фактично визнали гіршими за низку могилянських видань. те, що організатори акції нарешті до чогось там додумалися і кудись там нас дописали, вже не вплине на результати голосування. могли б, до речі, на головній сторінці абощо наголосити на тому, що список номінантів відкориговано : – /.
то які претензії можуть бути до Оффтопу з боку організіторів “Кришталевого Сковороди”, зокрема, з боку СК?..
3 +
P1060368
Natalya Godunok 23 Jun 2008 at 12:14
блін...
та претензії не від СК і не від організаторів, а конретно від мене з приводу того, що ти мусиш тепер зв”язатися хоча б зі мною, щоб ми зняли про вас відео.
0 +
Dsc00071-copy
Віталій Прудиус 23 Jun 2008 at 12:25
no title
Наталка, ви команда, а отдже і відповідальність у вас колективна за дії один одного. Щодо Гліба, то я навіть не знаю звідки в нас особисті проблеми чи ще щось про що тут говориться, адже в мене з ним стосунки були виключно офіційного характеру в рамках СК – радіо К:)ВІТ і Гліб сам про це знає. Ми з ним пиво разом не пили, дівчат не діли :)), дорогу не переходили в побутових стосунках і ніхто нікому нічьо не винен. Тобто ґрунт цих проблем якраз і є виключнло професійна діяльність та відношення СК до радіо К:)ВІТ і та війна і травля яка велась проти нашої організації цілий рік Колегією. І яка врешті ні до чого хорошого не призвела – тільки завела всіх у глухий кут конфлікту. На жаль це так і є. Але зараз ми раді що принаймні в частини СК є розуміння того що так далі не катить. Як ми вже казали Антону, ми чекає адекватного ставлення до себе і не більше. Ми хочемо рівноправних, ділових та партнерських стосунків. Ми до них готові. Чи буде готова СК – побачимо в новому навчальному році. Нам ще рік працювати разом точно. Це невдячна справа давати поради, але на нашу думку, і ми про це казали Антону, що якщо Колегія справді хоче бути представниками студентів, тобто представниками і мене і інших членів радіо квіт в тому числі чи будь-кого з інших студентів, то вона має забути про будь-які негативні випади в бік своїх же представників, студентів, чи студ організацій – Ваш статус не дає вам такого права. Хочете бути представниками всіх студентів – то будьте ними! Оберіть відповідну поведінку та роль в студ. самоврядуванні.
п.с.
я ще раз повтрюю тобі що ми хотіли брати участь в даному заході і дуже сподівались шо він стане містком до порозуміння. ми навіть думали зробити спец. подарунок :) натомість сталось так як сталось…
1 +
X_4f48ab76dc
Оксана Щур 23 Jun 2008 at 12:49
RE: блін...
нєа, я не мушу ;). це ті, хто знімає й організовує, мусять шукати :). до речі, а щоб ти робила, якби ми не висіли зараз на Патосі, а, приміром, роз”їхалися по домівках перед Конвокацією (що, до речі, більшість колективу й зробила, з головним редактором включно). до речі, а ти знаєш, що я Оффтоп не очолюю? :)
зі. нічого особистого, ми вас спробуємо не підставити. от тільки зібратися буде дуже-дуже складно, серйозно. такі речі треба вирішувати заздалегідь.
4 +
Imgp7025
Софія Мамчич 23 Jun 2008 at 17:58
Позвольтє, у мєня всє ходи запісани!(с)
Я заплуталася. Оффтоп же ніхто не забував додати, він же “не увійшов у трійку”. Перечитала дофіга каментів. Не зрозуміла, навіщо було додавати Оффтоп постфактум, коли проголосувало вже стільки людей. Більшість з них на цей Патос до голосування і не заглянуть, так що можливість переголосування – це тільки теорія. І замєтьтє, ми про це не просили, так що виставляти нам претензії (“коли вас ото знімать тепер, га”) як мінімум нелогічно:)
зі. Оксана +1
4 +
Final
Katya Degtyar 23 Jun 2008 at 19:12
RE: дописали...
Наталко, я теж була про тебе кращої думки. Аби хлопцям не було треба все перероблювати по 100 разів – варто зразу все робитияк слід. Щодо цієї СК, то багато з нас знає, що в попередньої СК (не всієї) є великі запитання щодо теперешньої. АЛЕ я НЕ хочу копирсатися в цьому так само, як і учасники колишньої СК, та ін. представники могилянських кіл. Також я НЕ хочу далі дискутувати по даній ВИЧЕРПАНІЙ ТЕМІ
2 +
P1060368
Natalya Godunok 23 Jun 2008 at 19:12
...
я знаю, що не ти очолюєш Оффтоп (це я о Оксани). ти мені якось сама це говорила. ще раз мушу сказати, що я нібито нікому нічого не винна. в мене є робота – займатися відео. я знімаю не все відео, з чого є – з того роблю нарізку. і т п… я, звісно, можу нарізати з будь-чого і це буде виглядати нормально, але я теж люблю щоб все було заздалегідь і спокійно – бо в останній день знімати відео і ліпити будь-як його – то не діло…
до речі, відносно того, що це НАМ треба і МИ МУСИМО вас шукати. ти ж сама усвідомлюєш, що це трошки якбицекультурносказати… тупо… оскільки номінантів 56 і зі всіма контактувати – я ж не гумова, щоб мене на всіх вистачило. і тому я би дуже просила зв”язатися зі мною хоча б по е-мейл, хоча б в повідомленнях, щоб поговорити про відео – там зняти потрібно максимум хвилин 5-10.. більше мені нічого ні від кого не треба…
2 Софія: переголосування – це не теорія. якщо тобі легше так думати – ок, але якщо не розумієш технічно як це, то я поясню: ти місце положення галочки можеш змінювати до часу, поки голосування не припиниться – після того всі галочки збираються в одну базу і результати стають відомими… от так…
1 +
P1060368
Natalya Godunok 23 Jun 2008 at 19:20
2 Віталік
я прекрасно усвідомлюю, що ми – команда; на себе я можу взяти відповідальність за те, що проігнорувала часом, коли обирали номінантів. мені не було пофігу, кого номінувати, але мені було лінь тоді сісти і вирішити. але за відповідальність інших я на себе відповідальність на жаль не можу взяти… (я думаю, ясно, що я маю на увазі).
щодо Гліба і особистого конфлікту – то так і є, оскільки я ніколи не повірю, що СК як орган управління і як група багатьох студентів (це грубо кажучи) до вас як таких самих студентів якось погано ставляться чи шось типу того… ще раз попрошу: не асоціюй особисте з загальним…
2 +
Imgp7025
Софія Мамчич 23 Jun 2008 at 19:34
no title
Я ЗНАЮ як переголосовувати. Не в тому річ. річ у тому, що більшість просто знати не буде, що щось змінилося, тому про об”єктивну картину говорити не доводиться. Тому і дивуюся – а толку вже було:)
1 +
Suc55818
Glib Kozak 23 Jun 2008 at 20:16
та блін
немає війни між СК та РК, є відношення людей, і хоч ми команда і ви команда, але відношення мене до Віталіка, Каті, Іллі, Христі, Їжака різні, когось я взагалі не знаю, що вже говорити про Антонів, Андрія, тим більше Лєну чи Фєдю. Думаю і не всі в РК мають погану думку про СК.
це не площина команд. Давайте просто подивимось на гарну картинку на Оскарі
1 +
Dsc00071-copy
Віталій Прудиус 23 Jun 2008 at 21:19
Немає війни???
Правильно! Є війна СК проти радіо К:)ВІТ. І це після того як ви писали побрехеньки на нас в свої газєтки цілий рік, в адміністрацію про позбавлення нас частини ефірів??? Обливали брудом на зустрічах з адміністрацією?? Це не війна СК проти радіо К:)ВІТ??? е не колективні дії вашої організації були??? А що тоді??? А як нас фактично виселили з радіорубки на 2 плацу, що знаходтлась у вас в СК??? Як не відкривали двері для проведення ефіру чи затримували їх? без жодних пояснень і вибачень зривали людям їх ефіри! А як в нас там техніка раптово почала ламатись і дроти від обладнання від’єднуватись (після того як перестав закриватись замок до рубки), хоча доступ мали до свого приміщення тільки ви (навіть нам не можна було без вашого дозволу зайти на своє робоче місце)??

А що радіо КВІТ вам зробило? Ми все це терпіли цілий рік! І навіть після всього ставили ваші оголошення в ефір.
-1 +
Me
Mariya S. 23 Jun 2008 at 21:55
no title
Цілком згодна з Віталіком. Ми весь рік тільки тим і займались шо вігрібали чергові “приколи” від СК. А знаєш, Глєб, як важко працювати, коли тобі фактично не дають цього робити??..
Я весь рік от думала а ЧИ ВИ (ТІ З ВАС), КОМУ МИ ТАК НЕ ПОДОБАЄМОСЬ, ЗАПИТУВАЛИ СЕБЕ ХОЧ РАЗ – А ВЛАСНЕ ЧОМУ??? Повторюсь – що радіо К:)ВІТ вам зробило?? Особисто я не можу знайти причин.. Ти правильно сказав, що багато кого з нас не знаєш, то чому ж тоді так відбувалось?? Звідки таке відношення??
І щоб ти там не писав та є, що є.. те, що відбувалось весь рік.
І знаєш, що.. ми жодного разу не дозволили собі образити вас публічно або “намагатись вставляти палки в колеса”.. Задумайся.
Пе.Ес. мені дуже жаль, що все зайшло так далеко.. А КС – просто став “підсумком” цього всього.. І тепер проблема в тому, що навіть якшо хтось там змінився/передумав/поміняв думку і т.д. – немає довіри… А це суттєва складова людських стосунків..
0 +
X_4a79c0c2
Микита Савченко 23 Jun 2008 at 23:19
no title
Глеб, ты затрахал.
0 +
100_38100
Христя Гладка 23 Jun 2008 at 23:30
no title
Я за мир, та все ж вважаю, що напруженість у відносинах між 2ма організаціями занадто явна, щоб її можна було не помітити і сказати, що конфлікту нема.
3 +
Sasha3
Олександр Король 23 Jun 2008 at 23:41
закликаю.
Глеб, закликаю не відписуватись, ці питання так не вирішуються… Притримай енергію на інше зараз. Нам треба підготувати початок нової традиції…
1 +
P1060368
Natalya Godunok 24 Jun 2008 at 00:32
ще раз...
блін, Віталік, ти знову плутаєш особисте з офіційним!!! я можу сміло сказати: ти не правий! якщо не розумієш – я тобі поясню особисто – не виводь це на загал. тобі ще не надоїло сваритися і запевняти всіх, що СК проти РК!!!
я не розумію, що за війна СК проти РК.. я теж за мир.. конфлікт є!! АЛЕ не конкретно між двома організаціями, а між людьми, які між собою непорозумілися і особисті образи прикривають загальним авторитетом (шось я наплела…, я сподіваюся мене правильно зрозуміли…); я особисто не маю образи ніякої до жодного з членів команди РК, я навіть не всіх знаю, але тих, кого знаю – це чудові люди… тільки ти, Віталік, дещо переборщуєш… от наприклад, я тобі намагаюся пояснити, в чому ти не правий – а ти відверто мене ігноруєш (до речі, Глібові я вже пояснювала і не раз його неправоту… і він мене зрозумів, інша справа, що йому важко зараз змінити свою думку…). І ще раз закликаю бути розумними (я розумію, що КС став подією, що нібито розкрив всі карти, як про це можуть висловлюватися деякі люди..) та вирішувати такі питання не тут – такі (ти ж, Віталік, вчив диппротокол) дискусії не припустимі в офіційному колі…
поки все…
-1 +
P1060368
Natalya Godunok 24 Jun 2008 at 00:40
RE: RE: дописали...
2 Katya…
хм… а як ти могла мати про мене кращу чи гіршу думку, якшо ти мене особисто не знаєш. і я вважаю, це не правильно в електронному режимі складати про когось враження. пропоную якось просто поспілкуватися. тоді або ти скажеш, шо я зла, противна, нечесна, несправедлива, аццтойна, погана, дурна, тупа і ще всяке таке… або ти переконаєшся, що не така я вже й погана, а навпаки хочу щоб все було якнайкраще (просто часто виходить як завжди…)... ну то таке…
0 +
Dsc00071-copy
Віталій Прудиус 24 Jun 2008 at 00:51
no title
Да нічого ми не плутаємо :))
0 +
P1060368
Natalya Godunok 24 Jun 2008 at 00:57
no title
ладно… тупий базар…
всім добраніч ))
0 +
Final
Katya Degtyar 24 Jun 2008 at 12:11
2 Наталка:
просто якось а-прыоры я вважаю людей- хорошими. знаю я ъх чи ны
4 +
Img_47f66
Ілля Стріхар 24 Jun 2008 at 13:05
no title
Ну особисто я опинявся в становищі, коли я стояв перед закритими дверима СК, де знаходилась раніше рубка і через це запізнювався чи навіть не проводив ефіри на ІІ плацу..це безперечно шкодить авторитету мого радіо і не дуже приємно пояснювати народу чого не було музички.. ініціатором конфлікту між двома організаціями я об*єктивно бачу в такій ситуації СК. Але поки що не бачу резонів таких дій колегії. Якщо існують певні притензії до РК то чого б про це просто і ясно не сказати, зустрівшись, наприклад, за чашечкою чаю в пх?) Якщо це особистий конфлікт когось з кимось то чи варто його переносити в таку площину? ну а якщо просто халатність то я думаю слід принаймні вибачитись і знову ж таки сказати про це, а не ігнорувати..існує ж ділова етика.. всі мають право на помилку, хоча, хм, не на хронічну.
а щодо мого особистого ставлення до Гліба чи інших членів СК то воно абсолютно нормальне і товариське
підсумовуючи можна сказати американською фразкою-порадою до обох організацій: “Співробітництво приносить смачніші плоди, аніж сварки.”
Говорячи про Срібного Сковороду, то дуже сумно, що така кльова подія обернулась таким загостренням, де, знову ж таки ініціатором не була моя організація. Не хочу щоб з моїх слів РК було жертвою, але відверте ігнорування організаторами нас і праці, яку ми здійснили за рік, не є приємним. І слова, що офіційно ми є структурним підрозділом, а отже не можемо брати участі – видаються мені радше пустими реченнями, несумісними з подією, де обираються найкращі студентські команди, ніж аргументами..це теж все досить прикро, хоча й послідувало вибачення..
3 +
Img_47f66
Ілля Стріхар 24 Jun 2008 at 13:07
no title
а ваще згоден з Сашей шо ці питання не слід вирішувати тут і в такій формі..хоча емоції всіх цілком зрозумілі, але далеко ми так не підем
0 +
Buru_on_goverla
Павло Захоженко 24 Jun 2008 at 13:43
@PK & CK
А не хочете укласти перемир”я на час проведення Кришталевого Сковороди? Так само як давні греки припиняли війни на час Олімпіади)) (аналогія з Грецією = патосно :)) ).
Може, це навіть стане новою традицією – припиняти війни між Могилянськими організаціями на час проведення КС :)))
0 +
Me
Mariya S. 24 Jun 2008 at 14:55
Усім
Радіо К:)ВІТ закінчує цю дискусію і більше не відповідатиме. Ми все сказали і залишаємось на своїх позиціях.
Бажаємо усім (і організаторам, і номінантам, і відвідувачам) успіхів та хорошого настрою 26-го.
-1 +
P1060368
Natalya Godunok 25 Jun 2008 at 00:13
от і добре
от і добре, що більше ніхто нічого не буде говорити – це значить, якщо хоч хтось з РК ще щось скаже з приводу цієї теми – значить члени цієї команди не тримають слова… ну то таке…
2 Ілля:
по перше – не Срібний Сковорода, а Кришталевий – переконайся чи ти правильно усвідомлюєш, про що дискусія…
по друге – я ще довго буду говорити про те, що ні СК ні РК мжі собою не воювали чи як ви це називаєте (мені вистачить терпіння повторювати це в кожному своєму пості цієї теми) – є особистий конфлікт і давайте забудемо про це!!!... карочє… добраніч…
-2 +

Title:
Comment:
supports textile markup
_italics_ = italics
*bold* = bold
Please log in to comment